Kdo mi bo dostavil naročene izdelke?

Dostavo naših paketov opravlja kurirska služba GLS Slovenia, na naslov, ki ste ga navedli (vnesli) ob oddaji spletnega naročila. Paket lahko po želji presumerite tudi na GLS Paketomat. Obratovalni časi in lokacije GLS Paketomatov najdete na tej povezavi. Svoji pošiljki lahko tudi sledite z uporabo GLS sledilnika pošiljk.

Izjemoma lahko vaše naročilo pošljemo tudi preko Pošta Slovenija. Paket vam dostavi poštar, prav tako na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji spletnega naročila. Paket lahko dostavijo tudi na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pustijo v poslovalnici Pošte ali v paketomatu Pošte. Delovni čas in lokacije najdete na tej povezavi.

Naročila izdelkov sprejemamo izključno in samo preko naše spletne trgovine www.senti.si. Za artikle, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov trenutno niso na zalogi, se zavezujemo kupca o tem obvestiti še isti dan in mu predstaviti možnosti kasnejše dostave.

Kakšen je strošek poštnine oz. dostave paketa?

Poštnina oz. znesek dostave je 2,99€ v primeru plačila po predračunu ali s kreditno kartico in 3,99€ v primeru plačila po povzetju. Za nakupe nad 60€ je dostava brezplačna.

Kdaj bom prejel/-a naročen izdelek?

V spletni trgovini senti.si se zelo trudimo, da vsako vaše naročilo odpremimo v najkrajšem možnem času. Vaše naročilo bi moralo biti dostavljeno v roku 2 do 3 delovnih dni, v kolikor je naročilo oddano do 12. ure, se bomo potrudili, da bo vaš paket oddan dostavljalcem že isti dan. Med vikendi in prazniki ni dostave.

Ko prejmete obvestilo, da je pošiljka odpremljena je vaša pošiljka odposlana v GLS skladišče. Naslednji dan paket kurirska služba vnese v sistem in večer pred dostavo dodeli paketu status “v dostavi”. Naslednji delovni dan je (v večini primerov) paket že v dostavi na vašem naslovu.

Na dan dostave boste prejeli SMS sporočilo in e-mail, s predvidenim časom dostave. Načeloma vas na tel. številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila, kurir pred dostavo tudi pokliče.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan ali kaže znake odprtja. V takem primeru vas prosimo, da sprejem pošiljke zavrnete in nas o tem obvestite telefonsko (069) 939-309) ali preko elektronske pošte (info@senti.si). V kolikor boste pošiljko vseeno sprejeli in poškodbe v vsebini paketa ugotovili naknadno nas morate o tem obvestiti v roku 24 ur od prevzema na enega izmed navedenih kontakov, da lahko sprožimo ustrezen reklamacijski postopek.