Kako plačam svoje naročilo?
Spletna trgovina SENTI vam ponuja prepost, hiter in predvem varen način plačevanja vaših naročil. Poskrbeti morate samo, da so vaši podatki pravilni in resnični, ne glede na to kateri način plačila boste izbrali.
Plačilo s kreditno ali debetno kartico
Vaše naročilo lahko plačate s kreditno kartico direktno v naši spletni trgovini. Naročila plačana s kreditno kartico se obravnavajo prednostno.
Sprejemamo: Visa, MasterCard, Maestro in American Express. Pri plačilu s kartico samo vnaprej rezerviramo znesek vašega naročila na vašem računu. Znesek bo z računa odštet šele, ko bo pošiljka zapakirana in pripravljena za pošiljanje. Ko vnesete podatke kartice, morate izvesti verifikacijo plačila oz. potrditev transakcije še v svoji spletni banki.
*Zaradi nove zakonodaje EU lahko pride do težav s plačilom s plačilno kartico. V primeru težav kontaktirajte svojo banko ali se obrnite na nas.
Plačilo preko spletne banke/UPN naloga (predplačilo/predračun)
Če se odločite za plačilo preko spletne banke / UPN naloga (po predračunu – predplačilo) boste po elektronski pošti prejeli podatke za nakazilo (kreirajo se avtomatično) vašega naročila. Ko bo znesek naročila v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja E-PIK SKUPINA d.o.o. . Zaloga naročenih artiklov (po predračunu) je rezervirana samo 24 ur od oddaje naročila.
Plačilo po povzetju
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od stanja zaloge. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli tekom naročanja preko dostavne službe GLS. Odkupnino paketa lahko plačate direktno GLS kurirju ob dostavi. Plačate lahko z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,90 EUR (ne glede na znesek naročila).
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan ali kaže znake odprtja. V takem primeru vas prosimo, da sprejem pošiljke zavrnete in nas o tem obvestite telefonsko ((069) 939-309) ali preko elektronske pošte (info@senti.si). V kolikor boste pošiljko vseeno sprejeli in poškodbe v vsebini paketa ugotovili naknadno nas morate o tem obvestiti v roku 24 ur od prevzema na enega izmed navedenih kontakov, da lahko sprožimo ustrezen reklamacijski postopek.