Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@senti.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Za pomoč ob sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vselej na voljo tudi preko telefonske številke (069) 939-309.
Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov:
Spletna trgovina Senti.si
E-PIK Skupina, d.o.o.
Stoženska ulica 6,
1000 Ljubljana
Zakon o varstvu potrošnikov v 135. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:
- Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
- Če gre za dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- Za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- …
Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun stranke (stroške nakazila krijemo mi).
V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.
Povračila denarja
Ko bo vaše vračilo prejeto in pregledano, vam bomo poslali e-poštno sporočilo, da vas obvestimo, da smo prejeli vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila. Če je odobreno, bo vaše vračilo obdelano in kupnina bo vrnjena na vašo kreditno kartico ali prvoten način plačila, najkasneje v roku 14 dni.
Pozna ali manjkajoča vračila
Če še niste prejeli vračila, najprej znova preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice; lahko traja nekaj časa, preden bo vaše vračilo uradno objavljeno. Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa za obdelavo, preden je vračilo objavljeno. Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na info@senti.si.
Odprodajni artikli
Vračilo je možno samo za izdelke, ki so kupljeni po rednih cenah. Za artikle v odprodaji vračilo ni možno.
Vračila artiklov
Če želite izdelek vrniti, ga pošljite po pošti na: E-PIK Skupina, d.o.o. , Stoženska ulica 6, 1000 Ljubljana.
Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo vašega predmeta. Stroški pošiljanja so nevračljivi. Če prejmete vračilo, bo strošek povratne pošiljke odštet od vašega vračila. Če vračate dražje izdelke, lahko razmislite o uporabi sledljive storitve pošiljanja ali nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek.
Potrebujete pomoč?
Za vprašanja o vračilih in vračilih se obrnite na nas na info@senti.si.